Безпека життєдіяльності та охорона здоров’я дитини

Відповідно до статті 11 Закону України "Про дошкільну освіту" дошкільний навчальний заклад:

- створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;

- формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;

- сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, розумовому, психологічному й фізичному розвитку дітей".

Збільшення дитячого травматизму ставить завдання щодо систематичної роботи з дошкільниками з метою вироблення в їх свідомості стереотипів поведінки в життєвому середовищі – навичок користування предметами та речами, поведінки в різних ситуаціях тощо.

З метою удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів з формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя, поліпшення якості навчально-виховної роботи з питань особистої безпеки та захисту життя у ДНЗ проводиться щорічного "Тиждень безпеки дитини" як форми систематизації знань дітей про безпечне довкілля.

Завдання дорослих, вихователів і батьків – користуючись природною допитливістю дошкільників, навчити правил поведінки, не забороняти або приховувати небезпечні предмети і речі, а вести ґрунтовну, цікаву, пояснювальну роботу.

ШАНОВНІ БАТЬКИ!Життя потребує від наших дітей вміння орієнтуватисьі знаходити вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку оточуючого середовища.

Лист МОН від 20.06.2023 №1/8820-23 "Про організацію беспечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів"
Сайт "Безпека. Інфо"
Освітній омбудсмен України "Фізична безпека дітей під час війни"
Кiлькiсть переглядiв: 47